Sunday, March 20, 2011

NANGIS +++ KENA HENTAM TERUK


salam semua...
tatkala ni aku masih lagi rasa sedih. Last week lec strategic Management(SM) Cik Noraziah suh kami wat financial planning model untuk company y kami pilih, so ahad kami akan dipilih secara random siapa y BERTUAH diulangi BERTUAH saja y kena present. Memg terbaik la kalau tengok words tu kan. Ok pendekkan citer. So semalam aku keletihan sikit terpaksa la balkis & zati yang siapkan slide. Pagi tadi jmpa d'all kat kelas je. Masuk2 cik noraziah tu sebut nama grOup aku.

CN: mana grOup Sealink Incorporated Bhd?
Zati : kami cik
CN: Ok grOup kamu yang kena present pg nie,saya nak SANGAT tengOk group kamu
Shima: sorang lag xdtg sebab demam.
CN: xpe kamu present jugak.. TITIK

Aku zati & balkis sambil berpandangan bukan apa we actually nOt ready yet! we all chills...!kami kuatkan semangat,come out with confidence in ourselves.Hahaha. Nak tergelak jugak kan. aishhhh. Ok kami pun mulakan present.

mission, vission, long term objectives semua citer la....Ok Q&A session is the most terrible part~~maka bermula lah adegan menjawab. Hohoho.

" mana awak nyer external anylisis?apa polisi company sealink, apa strategic,tahun perbandingan, blaaaaa...blaaaaa....blaaaa....

Korang jangan igat kami diam macam tunggul je kat depan tu, Tak OK!!! Kami cuba jugak cover kesilapan kami dengan menjawab soalan CN tu wlau pun maen hentam je. Dalam hati aku cakap' cepat2 la habis Q&A session nie,xsggup aku nak berdiri kat stage nie...seolah kena dihujani peluru,,tummm tummmm tummmm.....

Komen yang sangat BAGUS vice versa...( paham2 la yerp)...suddenly self motivation down... rasa bersalah plak dgn group member...


sebab perangai y tak leh ubah satu je,kalau aku xdapat kepuasan dalam diri dan orang lain,aku x kan marah kat orang lain tapi marah kat diri sendiri. dan persoalan yang selalu timbul ialah ADAKAH AKU BODOH???

Lepas presnt duduk balik kat seat aku,lepas tu leh lak wat2 tgah salin sumthing padahal benda tu ada je dalam note nak cover xkasi nangis dalam kelas sebenarnya,,,kalau x MALU la aku...5 minit dh berlalu rasa cool down,,,Ok CN suh buat yang lebih baik lagi nanti grand presentation bulan 4 nie. INsyallah...sebelum abis kelas aku p jumpa dia cakap nak try wat company laen coz y sealink tu macam susah...korang tahu dia cakap apa

"kenapa??Korang takOOt??"



Hahahah..Cn dah macam bOleh agak yang kami takut. Tapi ADAT belajar kan. REDA.


3 comments:

  1. ya Allah,,,,serius nie,,takutttt nyaaaaaa.....

    ReplyDelete
  2. TRAGIC JEK BUNYI NYER,,ANYWAY,,"COOOLLLLL''~HAK3X

    ReplyDelete
  3. Mais: dunt wori sarah! u n others can do it!,houhhhh

    K.leng: hahaah,,,xder la tragik k.leng,,,ngeeeee

    ReplyDelete