Friday, March 18, 2011

CPR pleazzzzzzz

salam semua,wah saya kembali setelah beberapa minggu x update. Sowi la tersangat bz almaklum lah final year student kalau dah final semester student cnfirm rambut pun xder. Hahaha. Ok. Nak citer pe plak kali nie? Bantuan pernafasan? kenapa lak kan???

CPR pleazzz sebab sekarang nie rasa macam masa nak enjOy, rehat2 n tengOk muvee, lepak2 kat kedai Char Kue Tiaw pak dep @ warung bawah jambatan dah xder. Yang ada hanyalah masa untuk baca jurnal, repot bank, dengan assingment yang berlambak plak tu naik pening diri AMBo. Tapi aku harungi nye dengan tenang walaupun jiwa dah kacau. Hohoho. Biasa nye la kan kalau time balik kelas petang tu aku akan buat pose yang baik sekali atas katil iaitu acara tidur. Tu dulula sekarang aku wat style baru kat meja study dengan si Lappy.

Memang sem nie aku rasa aku budak yang SKEMA la. If before, right at 12 pm i must sleep but now 2 3 am baru leh tidur. Ok la kan baru orang cakap belajar. Kesannya lak aku akan miss kelas kul 8 pagi. uwwaawwaawawaw. Rekod PONTENG yang cemerlang gemilang dan terbilang. Kalau mak aku tahu MAMPOS aku! tapi aku berusaha nak atasi semua tu aku p tidur kat bilik member, then diorang akan kejutkan aku la. Hehehe. Sekurang2 berusaha untuk berjaya.

No comments:

Post a Comment