Monday, March 7, 2011

Nangis sepuas-puasnya

Entah la 2 3 hari nie aku rasa macam nak nangis je.Kenapa? sebab nyer aku x tahu. Stress ke shima???aku akan gelengkan kepala. kan dah cakap tak tahu.

Sebelum tidur malam aku akan nangis lepas study pun akan nangis. Ada masalah dgn apih ke shima??? kali nie lak aku akan angkat bahu menandakan tidak pasti,tapi rasanya ok kot. Ok! asgment bnyak,exam plak, and so on...

My reaction??Nape nie emosi aku cepat sangat terguris??? sabar shima sabar. Kalau lah menangis itu boleh melegakan hati ko. OK baik aku buat macam tu!

Tahu x apa yang aku nak??? aku nak kuar cepat2 dari UUM nie! ya allah dah xtahan rasanya. Dugaan dtg bertimpa2. Aku kena kuat! aku kena berjaya! anggap semua yang datang ini dugaan! aku rindukan kampung n family!!! sobsobsob

SITI MAIZATUL SHIMA YUSOFF harus KUAT!!!

2 comments:

  1. Don't ever feel weak if you start to cry...It just means you been strong for too long

    ReplyDelete
  2. Tq Anis~!~I really appreciate it

    ReplyDelete