Saturday, June 11, 2011

sudah lama tidak menekan butang-butang ini

bonjour à mon suiveur

Wah dah lama kan shima x aktif kan jari jemari untuk berkongsi cerita di ruangan y sempit nie. Shima tengok follower pun dah makin ramai, kOmen banyak yang tak terbalas lagi rasanya. Kepada Follower semua thnx u ollz cz sudi follow blog shima walau dah lama tak d update kan. Sayang Korang sangat2.

So pOint shima yang pertama ialah shima dah berjaya meninggalkan semester 5. wah terasa macam cepat je kan masa berlalu dan begitu juga banyak juga lah kenangan & peristiwa pahit dan manis shima sepanjang semester 5. Namun shima berjaya juga harungi nya dengan tabah dan dengan pertolongan dari yang maha esa. Allahuakabar.

Semester 5 shima banyak belajar pasal perangai manusia. Dan dari situ juga lah shima tahu dimana kelemahan diri shima. Rupanya2 banyak yang shima perlu pelajari. Manusia macam-macam perangai. Tapi itulah manusia xpernah sempurna termasuklah diri shima yang hina ini. apa pun dalam kehidupan shima hanya mahukan yang terbaik saja. Nak habiskan exam final, i cry evernight and feel cant wait to step out from sintok and leave all the bitterness. Tetapi itulah yang dinamakan kehidupan. Setiap hari shima berdoa agar dipercepatkan masa. Akhir nya hari yang ditunggu tiba, habis je exam malam tu juga balik kg bersama bonda & ayahanda. Saat melepasi pintu gerbang tetiba je rasa macam terluncut satu beban dari bahu. Harap Sem depan that is my last semester semuanya berjalan dengan lancar. Insyallah. Sekarang shima xsabar nak tunggu result exam je. Hope semuanya OK2 je.

"Kawan-kawan saya sayang kamu"


No comments:

Post a Comment