Thursday, February 10, 2011

~~BotOl pOtatO chips melayang~~

wahhh petang nie penat giler sebab hari nie buat makan untuk alOng. Ok balik tido dengan si adam. Kul 5 bangUn then p carwash. My persOna terlalu kOtor. Bawa adam sebagai peneman. My pesona ready to be washed after 30 minutes. Adam plak ajak p petrOnas nak beli air dan cekedis. Ok Auntie yang baik kan just foLLow wat ever he wants. ngeeeeeeeeeeeeee. Mana tahu dapat tittle auntie mithali plak,Hehehe. Masuk Je dalam petrOnas Mart aku senyum dekat cashier tu. Alamak senyuman ku x dibalas orang. Apa la,Ok adam nak air p amik amik air untuk dia,ada lagi ke adam nak beli? Yup adam cakap ader. Dia suh aku tggu kat kaunter dia nak pilih barang . AmbOi adam sakan. Aku lak tengOk barang2 kat kaunter kemudian jatuh hati plak dengan air freshner ( AF) cap apa ntah. Aku amik yang bluberry punyer TESTER. ERmmmm xberapa ngan dengan aku maka aku pun buka la mulut. BUkan nak marah lagi taw,,heheheeh,,,wat suspen lak kan,Heheheh.

Aku : kak nak tanya AF yang hijau & biru nie ade tester dia x?ermmm percubaan sebelum beli.

Cashier: xder semua orang beli *muka dah la masan,kalau ko cantek xpe nie lebih itan dari aku,gemOk lak Tu+++ baru jadi JANDA,,,,adessss*

aku: *senyUm* hah??? orang beli?kak tester bukan untuk dijual dia untuk custOmer try dlu bau sblum beli

Cashier: *muka masam & suara tinggi* mana aku tahu kalau dah xder kat situ makannya xder la...

Aku: *mula berdesing telinga* kak saya cuma tanya sebab ni hak saya sebagai pelanggan,habis macam mana saya nak beli,kalau saya beli bau x sedap macam ner?bOleh return back ke?

cashier: *tengking aku* kalau ko xnak beli xpayah dok tanya banyak la.

AKu: *tetiba je botol potato chips ade kat tangan dan aku Terrrbaling kedepan* aku tanya sebab aku nak beli la jangan ko igat aku pakai selekeh macam nie aku bodoh! kalau ko rasa xnak kerja baek xyah keje ,aku bukan suh ko buat kerja angkat barag ke apa ke,,,,

Cashier: blaaaaaa,,,blaaaa,,,blaaaa *versi membebel org xbetul jln*

hah macam tue la citer.barang2 yang aku beli dia xnak kira sehingga lah ader cashier laen yang datang kire. Adessss aku habis sabar dengan orang macam nie. Sampai umah aku citer dekat ma & ayah. Ma geleng kepala. ma cakap aku panas baran dan ayah boleh gelak dekat aku. apa la ayah nie,,,,

No comments:

Post a Comment